A futárok óriási túlterheltsége miatt a csomagok kézbesítése késhet.

Reklamációs feltételek

A termék megreklamálása az iszexshop.hu honlapon a Magyar Köztársaság és az Európai Unió hatályos jogszabályi előírásainak megfelelően történik.

A termék reklamációja

Az áru jellegét és természetét tekintve a meghibásodott terméket nem tudjuk megjavítani. Panasza esetén eldöntheti, hogy a terméket egy az egyben cseréljük-e ki, térítsük-e vissza a fizetett összeget, vagy felár/ túlfizetés ellenében cseréljük-e ki más termékre.

Amennyiben a terméket szeretné megreklamálni, juttassa el azt postán címünkre. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a lent feltüntetettek alapján járjon el.

A termék reklamációjának folyamata:

  1. A terméket küldje a következő címre:
    Expandeco - Internet Business
    9225 Dunakiliti
    Vizpart utca 32
  2. A terméket küldje postai úton, ajánlva. Az utánvéttel küldött csomagokat nem vesszük át!
  3. A terméket úgy csomagolja be, hogy a szállítás közben ne sérüljön.
  4. Kérjük, töltse ki és küldje el az itt található reklamációs nyomtatványt.
  5. Amint megkaptuk csomagját, e-mailben megerősítjük a termék szállítását. Ha a feladás időpontjától számított két héten belül nem értesítjünk Önt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, mivel a csomag szállítás közben elveszhetett.
  6. A panasztétel folyamatáról telefonon és / vagy e-mailben értesítjük.
Beolvasás ...
A weboldalon sütiket használunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek a vásárlása során.