Reklamációs feltételek

A reklamációs eljárást a Magyar Köztársaságban és az Európai Unióban érvényes jogszabályok és az általános üzleti feltételek szabályozzák.

Termék reklamáció

A kínálatunkban található termékek jellegét és természetét tekintve a meghibásodott terméket javítása nem lehetséges. Reklamáció esetén ön döntheti el, hogy a terméket egy az egyben kicseréljük-e, visszatérítsük-e a termék árát, vagy felár/ túlfizetés ellenében kicseréljük-e más termékre.

Amennyiben terméket szeretne reklamálni, küldje vissza a reklamált terméket címünkre. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy az alább található eljárásnak megfelelően járjon el.

Reklamáció folyamata:

  1. A terméket küldje a következő címre:
    EXPANDECO – Lolipop
    FLK - Magyar Posta Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
    Fót 2151, Hungary
  2. A terméket küldje postai úton, ajánlva. Az utánvéttel küldött csomagokat nem vesszük át!
  3. A terméket úgy csomagolja be, hogy a szállítás közben ne sérüljön.
  4. Kérjük, töltse ki online az itt található reklamációs űrlapot.
  5. Ha a feladás időpontjától számított két héten belül nem értesítjünk Önt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert előfordulhat, hogy a csomag szállítás közben elveszett.
  6. A reklamáció folyamatáról telefonon vagy e-mailben értesítjük.
Beolvasás ...