Reklamációs feltételek
A termék megreklamálása az iszexshop.hu honlapon a Magyar Köztársaság és az Európai Unió hatályos jogszabályi előírásainak megfelelően történik.
A termék reklamációja
Csak a
www.iszexshop.hu honlapon vásárolt és kifizetett árucikket lehetséges megreklamálni a jótállási időn belül, amely minden termék esetében 24 hónap. A jótállási idő a megrendelés kézhezvételének napján kezdődik. A reklamációt az érvényben lévő Polgári Törvénykönyv szabályozza. Az Internet Business s.r.o. a www.iszexshop.hu tulajdonosa és üzemeltetője a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül köteles rendezni azt.
Az áru jellegét és természetét tekintve a meghibásodott terméket nem tudjuk megjavítani. Panasza esetén eldöntheti, hogy a terméket egy az egyben cseréljük-e ki, térítsük-e vissza a fizetett összeget, vagy felár/ túlfizetés ellenében cseréljük-e ki más termékre.
Amennyiben a terméket szeretné megreklamálni, juttassa el azt (személyesen, postán, futárral) címünkre. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a lent feltüntetettek alapján járjon el.
A termék reklamációjának folyamata:
- Vegye fel velünk a kapcsolatot az info@iszexshop.hu e-mail címen
- A terméket küldje a következő címre:
Expandeco - Internet Business
Dunakiliti
Vizpart utca 32
9225
Magyarország
- A terméket küldje postai úton, ajánlva. Az utánvéttel küldött csomagokat nem vesszük át!
- A terméket úgy csomagolja be, hogy a szállítás közben ne sérüljön.
- Kérjük, töltse ki és küldje el az itt található reklamációs nyomtatványt.
- Amint megkaptuk csomagját, e-mailben megerősítjük a termék szállítását. Ha a feladás időpontjától számított két héten belül nem értesítjünk Önt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, mivel a csomag szállítás közben elveszhetett.
- A panasztétel folyamatáról telefonon és / vagy e-mailben értesítjük.